Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

VéloSolex

VéloSolex είναι ένα μοτοποδήλατο ή μηχανοκίνητο ποδήλατο και κατασκευάστηκε αρχικά στην Γαλλία από την εταιρεία solex.
Η εταιρία κατασκεύασε φυγόκεντρες αντλίες καλοριφέρ , εξαερωτήρες , και μικρόμετρα , πριν αρχίσει να παράγει κινητήρες και ποδήλατα .
Το  VéloSolex πούλησε πάνω από 7 εκατομμύρια κομμάτια  σε όλο τον κόσμο πριν από την παύση της παραγωγής του στη Γαλλία το 1988.
Η παραγωγή του VéloSolex ξανάρχισε  τόσο στην Κίνα όσο και στην Ουγγαρία μετά το 1988,(η παραγωγή σταμάτησε στην Ουγγαρία το 2002).
Σήμερα το Velosolex κατασκευάζεται στη Γαλλία. Το εμπορικό σήμα "VéloSoleX" είναι ιδιοκτησία της Velosolex Αμερικής, LLC.
Ένα solex που θυμάμαι στην Πάτρα ,στην δεκαετία του 60 (γύρω στο 68') ,ανέβαινε κάθε μέρα την οδό Γούναρη μια κοπέλα.
Μου άρεσε πολύ ,εγώ είχα ποδήλατο και ονειρευόμουνα  αυτό το μηχανοκίνητο όχημα να βγάζω τις ανηφόρες ξεκούραστα,κάθε μέρα το χάζευα καθώς ρολάριζε χωρίς την βοήθεια πεντάλ.
Αργότερα την συνάντησα την γνώριμη κοπέλα του solex σαν καθηγήτρια μου των αγγλικών στο γυμνάσιο ,είχε εγκαταλείψει το solex ,το είχε φέρει από την Αγγλία που σπούδαζε όπως μου είπε.
Το 1999 απέκτησα το δικό μου solex 3800 ,το αγόρασα από Γερμανία ,αρχικά δούλευε ,έκανα βόλτες και όλοι με κοιτούσαν σαν εξωγήινο ,μετά ,το επόμενο καλοκαίρι δεν μπόρεσα να το βάλω μπροστά και τα έχω σαν διακοσμητικό .

  

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η παραγωγη συνεχιζεται & μαλιστα υπαρχει & υβριδικο μοντελο. http://www.blacknroll.com/menu_principal_ANG.htm